Kérlek like-olj minket a facebookon! :)

Tóth Csaba (palo orvos) féle kínzás iszonyú fájdalmakkal (fájdalomcsillapító nélkül), húspépdiétával, füves cigivel, erős narkotikumokkal

"Az én történetem röviden:

26 éves női beteg vagyok. 5 éve diagnosztizáltak nálam reumatoid arthritiszt.
Az orvosságok mellett mindig kutattam egy gyógyszermentes gyógyulás lehetőségét, régebb óta paleózom, ez vezethetett a "doktorhoz" is.

Az étrendi ajánlásait ismerjük. Egy konzultáció után engem 2 hétre húspépes táplálásra száműzött, majd következett a zalaszentgróti bent fekvés, ahol egyik napról a másikra ahogy elvette a gyógyszeremet olyan állapotba kerültem, hogy 2 hétig nem tudtak kirobbantani az ágyból. Fájdalomcsillapítót csak nagy könyörgések árán adott végül..(mert az is hátráltatna a gyógyulásban) Algopyrint, így tudtunk hazajönni. Csípőízületem úgy begyulladt, hogy megmozdítani sem lehetett a fájdalomtól. Erre azt mondta, hogy ez kopás, nekem már nincsen RA-m.

Nem részletezem az összes bajt, amit így rám hozott, de a következő 2-3 hétben amíg még itthon is követtük az utasítása szóról szóra a CRP-m 100 felé ment, a süllyedésem 40 felé, ami szerinte normális volt. Az Algopyrintől súlyos csalánkiütést kaptam, amit szintén telefonon keresztül félvállról kezelt. Közben kiutalt tízezrekért pszichológust hozzám, aki füves cigit javasolt, a doktorunk pedig erős narkotikus fájdalomcsillapító tapaszt a kibírhatatlan fájdalmaimra. Édesanyám etetett, szinte kiszáradtam, ciklusom megszűnt, 15 kg-ot fogytam, stb stb stb... még sorolhatnám. 

Közben rajtakaptuk lassan, hogy hazudik, egyfolytában nyugtatott hogy ne aggódjunk, elmúlik.
Én még zöldséget sem ehettem.

Ha visszagondolok szégyenlem magam, hogy ha ennyi ideig is, de hittünk neki.
Majd nem bírtam tovább, ügyelet, majd kijött a reumatológusom és most hoznak vissza az élők sorába. Az erős gyulladás combcsont nekrózist okozott, aminek köszönhetően még hosszú az út, sok kezelés vár rám. Újra kell tanulnom járni."



1 megjegyzés:

  1. hitel! hitel!! hitel!!!
    Olyan jóhírű és akkreditált magánhitel-társaságot keres, amely az egész életen át nyújtandó kölcsönöket nyújtja. Nagyon gyorsan és könnyedén kínálunk mindenféle hitelt, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, jelzáloghiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, befektetési hiteleket, adósságkonszolidációt és még sok mást. Elutasították a bankok és más pénzügyi intézmények? Szükség van egy konszolidációs hitelre vagy egy jelzálogra? Ne nézz többet, mint itt vagyunk, hogy minden pénzügyi problémádat a múlté tedd. Adományokat nyújtunk olyan magánszemélyeknek és vállalatoknak, amelyek pénzügyi támogatásra szorulnak 2% -os arányban. Nincs szükség társadalombiztosítási számra, és nem szükséges hitelellenőrzés, 100% garantált. Szeretném használni ezt a médiát, hogy tájékoztassuk Önt arról, hogy megbízható és támogató segítséget nyújtunk, és örömmel nyújtunk hitelt.
    Ezután küldjön nekünk egy e-mailt a következő címre: (victoriaemmanuelloan@gmail.com), hogy kölcsönt kérjen

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!
Ha tapasztalatod van Tóth Csabával kapcsolatban, és szeretnéd, hogy megjelenjen, szólj hozzá itt, akár névtelenül:)