Kérlek like-olj minket a facebookon! :)

Tóth Csaba megfenyegette, utána ajánlatot tett neki, és miután nem fogadta el, megint megfenyegette

"Úgy kezdődött az egész, hogy volt egy facebook csoport, ahol admin volt. Régebbi paleósok révén felfigyeltünk rá, hogy milyen buta tanácsokat osztogat a paleo csoportban. Olyanokat írt, hogy ne egyenek zöldségeket, illetve a kókuszolaj szerinte káros volt. Ezek ellen el is kezdtünk érvelni, vitába szálltunk vele. Ő csak ködösíteni és mellébeszélni tudott, majd amikor látta, hogy nincs esélye és már tekintélye se, kitiltott a csoportból engem és sokunkat, aki vitatkozni mert vele.




Ezután hosszabb időn át nem beszéltem vele, majd egyszer csak csak egy fenyegető üzenetet írt nekem facebookon 2014 novemberében:

"Nos hamarosan megmutathatod mit tudsz. És még sok minden mást is..."

Ezután letiltott engem Facebookon.




Pár hónappal később (2015 január) megkeresett egy pénzes "ajánlattal" a semmiből, még most sem tudom, hogy mit akart, de én ilyen emberrel nem akarok üzletelni...


Tóth Csaba: Van egy megfontolásra érdemes ajánlatom!

Tormás: ​Érdekelne az ajánlat..​

Tóth Csaba: Beszéljük meg. Minél előbb!

Tormás: Rendben. Hallgatom

Tóth Csaba: Ez nem e mail téma! Ha gondolod felhívlak holnap, hogy egyeztessünk egy találkozót.

Tormás: Szeretném írásban tudni nagy vonalakban, hogy miről lenne szó. Nincs olyan, hogy "nem email téma"

Tóth Csaba: Persze én azt is szeretném a Te helyedben. De mivel komoly az ajánlatom amit tennék, így nem e mail téma. Vagy személyesen vagy sehogy.  Viszont tehetnél valami olyat amit én értékelnék. Neked könnyű melo, nekem meg jól jönne. És ritka jól járnál vele. Nem harapok ne félj

[A két üzenet közt kb egy óra telt el]

Tóth Csaba: Látom inadba szállt a bátorság, csak virtuálisan vagy nagy fiú. Igazuk volt a "haveroknak". Azért majd felhívlak.

Tormás(itt már kezdett az agyamra menni :D): Miért ne lennék bátor? elég idióta vagy már bocsi. Szóval mi a meló és mennyi pénzért?

Tóth Csaba: Mondtam már, személyesen, sok pénzért. Legális, nem átverés.Gondolhatod, hogy oka van, ha téged kérlek.  Más nem tudja megcsinálni. Kapsz biztosítékokat ha kell. Viszont sürgős, úgy, hogy mielőbb találkozni kellene. Attól, hogy meghallgatsz nem veszítesz semmit.

[...]

Tóth Csaba: Mondj egy békés helyet Budapest belvárosában: Ha meghallgatsz tudni fogod miért csak Te tudod megcsinálni. Na jó akkor másképpen fogalmazok. Más is megtudná, de közülük csak Téged ismerlek még ha csak áttételesen is.

Tormás: Békés hely: email :) miről lenne szó?

Tóth Csaba: Na jó, ez komolytalan a részedről. Most félsz vagy mi a franc van Veled? Azért ennél karakánabbnak gondoltalak. Megmondtam, vagy személyesen vagy sehogy. Erre megint előjössz az e maillel. ha azt gondolnám, hogy itt leíható, akkor leírtam volna. De lehet, hogy nem is veszed komolyan. Az a Te problémád. Szerintem van az a pénz.

Tormás: Engem nem lehet megvesztegetni és kerülöm az olyan csalókat mint te. Ha tényleg vmi komoly lenne le tudnád írni. Ki tudnád nyögni magadból. Pénz engem nem érdekel :)

Tóth Csaba: Minden döntés döntés. Majd meglátjuk milyen




Ezután később még kaptam egy fenyegető sms-t a +36 70 280 8047-os számról, ami az ő száma. Ezt szintén nem tudom mire vélni... Ez volt a szövege: "Meguszhattad volna."




Nekem nagyon sötét alaknak tűnik, nem véletlenül van róla ennyi negatív vélemény. Szerintem kész csoda, hogy még szabadlábon van..:D"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!
Ha tapasztalatod van Tóth Csabával kapcsolatban, és szeretnéd, hogy megjelenjen, szólj hozzá itt, akár névtelenül:)