Kérlek like-olj minket a facebookon! :)

Tóth Csaba étrendjének hatására a rákos beteg állapota durva mértékben romolni kezdett, az orvos szerint a beteg hazudik

M: Margó néni
T: Tóth Csaba

M: Petefészek daganattal műtöttek 2011 végén. Azóta kemók sokaságát kaptam, a nyirokcsomóimban vannak az áttétjeim. 1évig nem kaptam kemót, mert megcsináltam egy Rudolf Breuss-féle léböjt kúrát, aztán félévig makrobiotikusan ettem, de utána, mivel nőtt a tumor markerem, megkerestem Tóth Csaba doktor urat, s tanácsára az előző év áprilisától november végéig paleo-ketogén módon táplálkoztam. Hús, zsír, tojás, - semmi zöldség, semmi gyümölcs, semmi táplálékkiegészítő, csak 25 csepp Vigantol csepp naponta volt engedélyezve. Áprilistól minden hónapban 50-et nőtt a tumor markerem, de doktor úr azt mondta, hogy azzal ne foglalkozzak, mert a többi értékem /a CRP és a vérsüllyedésemen kívül/ szinte mind jó volt. Mikor októberben már jelentős fájdalmaim is voltak a combtőnél levő nyirokcsomóimban és a CT szerint az egyik urétert elzárja a rák növekedése, ezért a bal vesém néma, leleteimet elküldtem Tóth Csabának, de nem válaszolt, - úgy érzem, hogy cserben hagyott, s mindig azt mondta, hogy ÉN nem csináltam jól, s biztosan megszegtem a diétát. NEM szegtem meg, legfeljebb a zsír kevesebb volt, mint kellett volna, de csak húst, zsírt és tojást ettem 7 hónapig!!!! és NEM szedtem semmi táplálékkiegészítőt.

T: Kedves Margó! Csak a tisztánlátás miatt. Magát az étrendet nagyon sok alkalommal átbeszéltük. Ennek ellenére van májusi, augusztusi és szeptemberi laboratóriumi eredménye, mikor nem volt ketózisban. Éppen ezért több alkalommal elmondtam én hívtam Önt egyeztetésre, mit is kellene tennie. Az Ön követéséért nem kértem vizitdíjat. Talán ennek okát most nem részletezném. A nálam fellelhető laborok közül alig van olyan amikor Ön ketózisban volt! Ha jól meggondolom, csak egy volt ilyen, a legelső 3 hetes labor. Ebből sok mindenre tudok következtetni, de a legkevésbé arra, hogy azt tette amit kértem. Ne haragudjon, de ezek hozzá tartoznak a tényekhez.

M: Zsófia, és Doktor ÚR! Nem szeretnék vitatkozni. NEM ettem mást, mint amit doktor úr nekem előírt. Szeptemberben egy kevés, - saját magam által készített savanyú káposztát - engedélyezett doktor úr, ennyi volt a "Túl sok zöldségem?" Abba a diétába a nagy fájdalmaim és a leállt vesém mellett szerintem belehaltam volna, mert nagyon nagy kínjaim voltak már. Itt ezen a honlapon azt olvasom, hogy esznek zöldséget, nem is keveset, mégis ketózisban vannak. Doktor úr szerint "nem tiszta árukat" vásároltam. Eleve a felvágottakról már régen leszoktunk. Egy Tiszaeszlári mangalicatenyésztőtől veszek mindent, aki ismeri a betegségemet, bármit kérek, félretesz nekem /velő, máj, bélszín.../, nem hinném, hogy át akarna verni. Mindenki összefogott a családban és volt sok borjú májam, marhalábszáram.... stb. Ezek is megbízható helyről. De, ha ezen a megbízható helyen múlt a diétám hatékonysága, akkor sajnálom, mert erről nem tehetek. Én nem vagyok orvos, nem tudom, miért nem voltam ketózisban, talán kevés volt a zsír a fehérjéhez viszonyítva, de NEM ettem mást 5 hónapig CSAK húst, zsírt és tojást, s az utolsó 2 hónapban egy kevés savanyú káposztát! Ezt doktor úrék vagy elhiszik, vagy nem, csak a tényeket írtam le.

T: Kedves Margó, a tény hogy nem volt ketózisban és több alkalommal elmondta, hogy zöldségeket eszik, valamint megbízhatatlan helyről szátmazó hústermékeket. Én voltam, aki több alkalommal kerestem ennek tisztázására, több alkalommal én kértem, hogy cselekedjen. Ezek tények. Őszintén remélem, hogy meggyógyul. A laborok magukért beszélnek!

M: Én leírtam, amit leírtam. A jó szándékban nem kételkedem, de nálam valamiért nem működött. Tovább nem szeretném ragozni.

T: Én pedig a tényeket tartom elfogadhatónak, de ragozni valóban nincs értelme. a gyógyulás a beteg érdeke.

M: Az nem tény, hogy "több alkalommal elmondta, hogy zöldségeket eszik", mert ilyet NEM mondtam, ez Nem IGAZ! De most már tényleg befejeztem.

G: A tumor markerek értékének folyamatos növekedését figyelmen kívül hagyni, az egy erősen elgondolkodtató dolog, ugyanis ezek a daganat-, illetve metastasis massza növekedését jelző specifikus adatok. Ha van valami, ami Evidence Based, akkor ez az. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!
Ha tapasztalatod van Tóth Csabával kapcsolatban, és szeretnéd, hogy megjelenjen, szólj hozzá itt, akár névtelenül:)